پوشش های کف صنعتی

پوشش های کف صنعتی


یافتن راه حل مناسب برای کفپوش برای پوشش های کف صنعتی می تواند یک ماموریت بسیار چالش برانگیز باشد.

نه تنها باید راه حلی مقرون به صرفه پیدا کنید، بلکه به چیزی نیاز دارید که بتواند ترافیک سنگینی را تحمل کند و خطری برای کارکنان شما ایجاد نکند.

امروزه افراد بیشتری راه حل های کفپوش اپوکسی را برای فضاهای صنعتی و تجاری انتخاب می کنند. این نوع کفپوش مقرون به صرفه ، مناسب است و کاملاً طراحی شده است تا نیازهای یک فضای صنعتی را برآورده کند.

اگر مطمئن نیستید که پوشش های کف صنعتی اپوکسی گزینه مناسب برای کسب و کار شما است یا خیر. 3 مزیت زیر را برای کفپوش اپوکسی بررسی کنید.

بسیاری از فضاهای تجاری و صنعتی نیازمند کفپوش منحصر به فردی هستند.

پوشش های کف صنعتی سابقه عملکرد فوق العاده ای در انبارهای تجاری، گاراژها و آزمایشگاه ها دارد. به این دلیل که در برابر مواد شیمیایی خورنده مقاوم  و پوسته نمی شود. برای تمیز نگه داشتن آن نیاز به نگهداری بسیار کمی دارد.

کفپوش های اپوکسی می توانند طیف وسیعی از نیازهای خاص، از ایمنی تا کارآیی را برآورده کنند، در حالی که می توانند از نظر هزینه و مقرون به صرفه نیز باشند.

نصب آسان

در مقایسه با سایر پوشش های کف صنعتی ، پوشش های اپوکسی را می توان سریع و بدون زحمت زیاد نصب کرد. با این حال، بهتر است این کار را به یک نیروی خدماتی ساده واگذار نکنید. زیرا این کار به مهارت و تجهیزات حرفه ای نیاز دارد. برای بهترین نتیجه، اجرای کفپوش را به ما واگذار کنید. انتخاب پیمانکارانی که در زمینه پوشش اپوکسی تجربه بالایی دارند بسیار مهم است، زیرا هنگامی که به درستی اجرا شود، کفپوش می تواند چندین سال بدون نیاز به تعمیر و نگهداری مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این، هنگامی که آسیب ها ظاهر می شوند ، می توان آنها را به راحتی با رنگ پوشاند.

دوام بی نظیر

کف بتنی را با اپوکسی بپوشانید و دوام آن را تا حدی افزایش دهید که عملاً خراب نشدنی باشد. در محیطی بسیار سخت ، مانند یک آشیانه هواپیما، هیچ چیز دیگری نمی تواند وزن نجومی هواپیماها و تجهیزات مورد نیاز برای نگهداری آنها را تحمل کند.

کفپوش اپوکسی از جمله پوشش های صنعتی بسیار مقاوم در برابر سایش است ، حتی در صورت قرار گرفتن در معرض مواد خطرناک مانند سوخت و پاک کننده های صنعتی. اپوکسی فرسایش نمی یابد و برخلاف بتن بدون روکش، این مواد خطرناک نمی توانند از سطح متخلخل نفوذ کرده و پخش شوند و به طور بالقوه باعث آسیب می شوند.

یک روکش اپوکسی کاملا بدون درز است که مواد خطرناک در محل خود جمع می شوند و سپس می توانند با خیال راحت و کاملاً برداشته شوند. این یک ضرورت است، به ویژه در آزمایشگاه پزشکی که با مواد بالقوه زیستی خطرناک سروکار دارد.

طرح های متنوع برای فضاهای روشن تر

مزیت اصلی طراحی پوشش های کف صنعتی اپوکسی این است که روشنایی را در هر فضایی افزایش می دهند. از آنجا که اکثر فضاهای صنعتی کاملاً تاریک هستند، این محلول کفپوش می تواند بسیار مفید باشد. این می تواند روشنایی یک اتاق را تا 2برابر افزایش دهد. علاوه بر این ، در گزینه های طراحی بی شماری وجود دارد و می توانید طرح های مختلف را برای تعیین مسیرها و مناطق فعالیت ترکیب کنید. علاوه بر این، سطح ضد لغزش را ارائه می دهد که از حوادث در محل کار جلوگیری می کند.

رعایت استانداردهای ایمنی و نظافت بالا

 کفپوش هایی که نیازهای یک مغازه مکانیکی را برآورده می کند، باید با ایجاد مقاومت در برابر لغزش و سر خوردن، وجود روغن را مدیریت کند.

اپوکسی می تواند با روکش ضد لغزش به شما اطمینان دهد که مکانیک ها در کار با ماشین آلات سنگین ایمنتر کارکنند. تمیز کردن روکش نیز بسیار آسان است.

از آنجا که کفپوش اپوکسی غیر متخلخل است و در برابر باکتریها بسیار مقاوم است، این کفپوش همچنین امکان حذف آلاینده ها را با توجه به مشخصات مورد نیاز فضاهایی که پاکیزگی آنها جدی است، مانند بیمارستانها یا آزمایشگاهها، ممکن می سازد.

طول عمر بالای پوشش های کف صنعتی

کفپوش اپوکسی می تواند حتی سنگین ترین ترافیک را تحمل کند، بنابراین برای هر محیط صنعتی مناسب است. علاوه بر این ،پوشش های کف صنعتی اصلاً از نگهداری بالایی برخوردار نیستند. گاهی اوقات، حتی بدون نیاز به رنگ روی پوشش اپوکسی، می تواند به خوبی کار کند. روکش اپوکسی به راحتی تمیز می شود و در برابر لکه های روغن آسیب نمی بیند. سطح بدون درز حتی می تواند در برابر مواد شیمیایی قوی مقاومت کند، بنابراین برای کارخانجات تولیدی یک انتخاب عالی است و می توان آن را با توجه به نیاز هر شغلی ضدعفونی کرد.

پوشش های کف صنعتی

ظاهر جذاب و عملکرد بالا

پوشش کفپوش اپوکسی صنعتی دارای کیفیت منحصر به فردی است که باعث انعکاس زیاد کف می شود که هم جذاب است و هم بسیار کاربردی است. شما می توانید هزینه های انرژی را با نیاز به نور کم کاهش دهید.

پوشش های کف صنعتی

پوشش های پرک یا فلیک اپوکسی

پوشش های پرک یا فلیک اپوکسی با اندازه های مختلف پرک ها که بر روی یک پوشش اپوکسی رنگی پراکنده شده اند ایجاد می شوند و در نهایت با یک سیلر شفاف مقاوم در برابر سایش به پایان می رسند. و نمای کفپوش تزئینی را ایجاد می کند که به راحتی تمیز می شود و مقاومت خوبی در برابر تردد و مواد شیمیایی دارد.

این گزینه پوشش کف برای مغازه ها ، نمایشگاه ها ، رستوران ها و مدارس در میان بسیاری از اماکن تجاری دیگر ایده آل است.

پوشش های کف صنعتی
پوشش های کف صنعتی مقاوم

روکش کف اپوکسی

پوشش های اپوکسی کف بعضاً به عنوان رنگ اپوکسی یا رنگ کف اپوکسی نیز شناخته می شوند. روکش ها عموماً یک رنگ یکنواخت هستند و رنگ بندی آنها می تواند مات ، نیمه براق یا براق انتخاب شود. پوشش های اپوکسی کف عموماً برای مناطقی با فعالیت های سبک تا متوسط مورد استفاده قرار می گیرد و این موارد می تواند برای مناطق صنعتی یا تجاری باشد. از آنجا که لیستی طولانی از انواع و گزینه های پوشش اپوکسی وجود دارد ، بهتر است با متخصصین کفپوش ما تماس بگیرید تا بهترین کفپوش را معرفی کنند. بسته به اهداف و عملکرد محیط ، یک راه حل مناسب برای کفپوش برای برآوردن الزامات موجود است.

پوشش های کف صنعتی
پوشش های کف صنعتی مقاوم

کفپوش اپوکسی خود تراز

کفپوش اپوکسی خود تراز ، نوعی از پوشش های اپوکسی است که پس از ریختن روی سطح ، دارای خواص خود تراز شونده است. به طور کلی، سیستمهای خود تراز بین 1 تا 3 میلی متر استفاده می شوند. به صورت مایع برای نصب سریع اعمال می شوند، و در نتیجه صاف و بدون درز انجام می شود. فرمولاسیون غنی از رزین اپوکسی SL یک پایان با دوام بسیار قوی برای محیط های سخت و سنگین ارائه می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید