photo 2017 12 28 03 52 04

کفپوش اپوکسی صنایع غذایی

تولید صنایع غذایی ملزم به رعایت بهداشت در حین تولید و بسته بندی می باشد که تمام این فرایند باید در محیطی بهداشتی صورت پذیرد. با این سبب تمامی تولید کنند گاه صنایع غذایی نیازمند کفپوشی هستند که براحتی قابل نظافت و شست وشو، فاقد درز و یکپارچه، صد درصد بهداشتی و امکان مرمت و اجرای سریع را داشته باشد . امروزه انواع کفپوش با کاربری بهداشتی عرضه می شود که بطور مختصر به معرفی انها و معایب ومزایای هریک می پردازیم.

انواع کفپوش صنایع غذایی:

کفپوش اپوکسی صنایع غذایی
کفپوش رول صنایع غذایی
کفپوش تایل صنایع غذایی

کفپوش اپوکسی صنعت غذایی:

کفپوش اپوکسی صنایع غذایی از جمله کفپوش های انتی باکتریال موجود در بازار ایران است که بسیار پرکاربرد می باشد . این محصول بصورت رزینی بر پایه رزین اپوکسی بصورت یکپارچه و بدون درز اجرا میشود و با توجه به اینکه از هیچگونه چسبی برای نصب این ک استفاده نمی شود بیشترین چسبندگی و مقاومت را در مقابل دیگر کفپوش های انتی باکتریال دارد. 

arpoom
epoxy arpoom

کاربرد کفپوش اپوکسی انتی باکتریال صنایع غذایی:

از جمله کاربردهای کفپوش اپوکسی انتی باکتریال صنایع غذایی میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

کفپوش مناسب جهت پوشش کف سالن های تولید انواع محصولات غذایی
کفپوش اپوکسی واحد بسته بندی محصولات غذایی
کفپوش اپوکسی واحد انبار محصولات غذایی

کفپوش اپوکسی سالن های تولید صنایع غذایی:

کفپوش اپوکسی صنایع غذایی از جمله کفپوش های پرکاربرد هستند که بدلیل خواص انتی باکتریال بودن در فضاهایی چون سالن های تولید وسایر قسمت های واحد صنعتی که نیاز به عدم حضور گرد وغبار و قابلیت شست وشو آسان هستند استفاده می شود.

مزایا و معایب کفپوش های اپوکسی صنایع غذایی :

از جمله مزایای کفپوش های اپوکسی صنایع غذایی می توان به مواردی چون قیمت تمام شده مناسب نسبت به کفپوش های دیگر، اجرای یکپارچه و بدون درز، اجرا در ضخامت های متفاوت، رنگ بندی بسیار متنوع، دارای مقاومت مکانیکی و فشاری بالا،مقاومت شیمیایی خوب نسبت به انواع حلال ها و مواد شوینده، پوشش نهایی براق، امکان ایجاد کرو و ماهیچه ، قابلیت ترمیم، عدم استفاده از چسب در اجرای کفپوش اشاره کرد. ازجمله معایب کفپوش اپوکسی صنایع غذایی حساسیت این محصول به رطوبت منفی است(روی سطوح خیس قابل اجرا نیست)

کفپوش انتی باکتریال و انتی استاتیک تایل:

کفپوش تایل انتی باکتریال وانتی استاتیک از جمله کفپوش های مصرفی در صنایع غذایی هستند که بسیار کم کاربرد وبه صورت تایل هایی با ابعاد 60*60 و 50*50 سانتی متر با چسب قابلیت نصب دارد .

معایب و مزایای کفپوش تایل انتی باکتریال وانتی استاتیک صنایع غذایی:

از جمله مزایای کفپوش تایل انتی باکتریال و انتی استاتیک نصب سریع، تعمیرات آسان می توان اشاره کرد. ازجمله معایب کفپوش تایل انتی باکتریال و انتی استاتیک می توان به گران قیمت بودن بدلیل وارداتی بودن کالا، نصب توسط چسب و احتمال تبله شدن با گذشت زمان، وجود درز،محدودیت رنگ و عدم امکان شست وشو با آب فراوان اشاره داشت.

کفپوش رول انتی باکتریال صنایع غذایی:

کفپوش رول انتی باکتریال صنایع غذایی ازدیگر محصولات انتی باکتریال صنایع غذایی است به صورت رول عرض 2 متر و طول 25 متر عرضه می گردد که قابلیت نصب با چسب را دارد.

معایب و مزایای کفپوش رول انتی باکتریال و انتی استاتیک صنایع غذایی و لبنی:

از جمله مزایای کفپوش رول انتی باکتریال وجود درز کمتر به نسبت کفپوش های تایل و نصب سریع می توان اشاره کرد. معایب کفپوش رول انتی باکتریال شامل: نصب توسط چسب، قیمت بالا بدلیل وارداتی بودن کالا، دوام کمتردر محیط های صنعتی، امکان بوجود امدن تاول به مرور زمان، پرت ودورریز درزمان نصب می باشد.

شرکت آراسته پوشش مهیا تولید کننده انواع کفپوش های اپوکسی، کفپوش آنتی استاتیک، کفپوش اپوکسی صنعتی مناسب کف سوله های صنعتی و کارگاه های صنعتی، کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال مناسب کف بیمارستان ها، کلینیک ها و داروسازی و آزمایشگاه ها و … 

کلیه پروژه های اجراء شده دارای 15 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد. 
برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره رایگان با این شماره ها تماس بگیرید.

تلفن: 02634268744 
فکس: 02189779197

سایر کفپوش های صنعتی:

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید