کفپوش اپوکسی تزئینی

کفپوش اپوکسی تزئینی


کفپوش اپوکسی اختصاصی تزئینی

کفپوش های تزئینی گروه گسترده ای ترکیب کفپوش های رزینی هستند که می توانند شامل هر نوع ترکیب از اپوکسی و پلی یورتان با بافت خاص باشد که با هدف بهبود زیبایی در نظر گرفته شده باشد. با استفاده ترکیب رنگ و پخش کردن آن در الگوهای های مختلف و کمک گرفتن از مواد جانبی از طرح های زیبا با جلو بصری باشکوه را ایجاد کرد. کفپوش اپوکسی تزئینی برای مکانهای از جمله گالری ها، استودیوها، لابی ها ، دفاتر ، مغازه ها ، مراکز خرید ، فروشگاه های مبلمان و غیره بسیار جذاب و مناسب هستند.

انواع کفپوش اپوکسی تزئینی :

1- کفپوش اپوکسی تزئینی پر از پوسته
2- کفپوش اپوکسی فلزی
3- کفپوش اپوکسی پخش کوارتز
4- کفپوش اپوکسی ماله کوارتز
5- کفپوش اپوکسی تزئینی پوشش سنگدانه
6- کفپوش تزئینی پوسته پلی یورتان

کفپوش اپوکسی دکوراتیو
کفپوش اپوکسی دکوراتیو

کفپوش اپوکسی چیست؟

پوشش کف اپوکسی یک کفپوش بشکل مایع است که می تواند روی بتن متخلخل اعمال شود. حتی مانند رنگ روی بتن غلت بخورد. این نوع کفپوش در انواع رنگ ها و تراشه های رنگی وجود دارد ، که می توانید کفپوش اپوکسی خود را با رنگ محل کار یا دکوراسیون منزل خود مطابقت دهید. رزین اپوکسی ممکن است مانند رنگ به نظر برسد و پخش شود ، اما تفاوت کفپوش اپوکسی و رنگ دوام آن است. پس از درزبندی شدن و خشک شدن رزین، برخلاف رنگ ، پوشش اپوکسی در برابر روغن ، چربی ، اسید ، حلال های صنعتی نفوذ پذیر نیست و باعث تمیز شدن آسان کف می شود در حالی که از نظر زیبایی از بتن جذاب تر است.

کفپوش اپوکسی تزئینی فلزی

با این کفپوش مبتنی بر اپوکسی می توانید کف با جلوه های مس ، نقره ، برنز کهنه ، نیکل و سایر پتینه های براق را داشته باشید. برخی از افزودنی ها از پودرهای فلزی واقعی استفاده می کنند در حالی که برخی دیگر از رنگدانه های انعکاسی ویژه برای دادن نتایج نهایی مطلوب استفاده می کنند. پوشش های اپوکسی متالیک زمانی عالی هستند که می خواهید کفپوش های خود را به کانون توجه تبدیل کنید.

اپوکسی فلزی در اصل یک پوشش اپوکسی با یک افزودنی فلزی است. افزودنی فلزی پودری است که به طور مداوم حین پوشش اپوکسی در زمان خشک شدن در رویه کف جریان دارد می کند. این چنین حرکتی تضمین می کند که هیچ دوکفی دقیقاً یکسان نیستند ، حتی اگر یک رنگ باشند.

کفپوش تزئینی فلزی
کفپوش تزئینی فلزی

کفپوش اپوکسی تزئینی پر از پوسته

به دلیل خاصیت ماتریسی اپوکسی ، می توان رویه آن را با سنگدانه هایی از جمله تراشه های مرمر یا گرانیت ، شیشه های بازیافتی ، مروارید مادر و مواد مصنوعی مختلف رنگ آمیزی و روکش کرد.  معمول ترین کاربردهای این نوه کفپوش ها فروشگاه ها، مناطق لابی ، سالن ها ، اتاق های نشیمن ، هتل ها ، رستوران ها و دفاتر کار است. آنها از مقاومت در برابر سایش و ضربه بسیار خوبی برخوردار هستند و برای مناطق پر رفت و آمد یک کاندیدای ایده آل محسوب می شوند. توصیه می شود برای مقاومت در برابر خراش و سایش بیشتر از یک روکش رویه دیگر استفاده شود.

کفپوش اپوکسی تزئینی کوارتز

پوشش اپوکسی پوسته ای ، که گاهی اوقات به عنوان کفپوش تراشه وینیل یا تراشه رنگی نیز شناخته می شوند ، گزینه های بسیاری برای طراحی دارند. نه تنها می توانید از طیف گسترده ای از رنگ ها برای ایجاد ظاهر خود انتخاب کنید ، بلکه اندازه تراشه در سه اندازه ریز درشت و بسیار ریز وجود دارند که هر یک ظاهر متفاوتی را ایجاد می کنند.

اجرای لایه های کفپوش تزئینی با کوارتز و پوسته
اجرای لایه های کفپوش تزئینی با کوارتز و پوسته

کفپوش تزئینی قابل تنظیم

با استفاده از اپوکسی فلزی ، ظاهر را تنظیم می کنید چرا که ترکیبات رنگی و غلظت های فلزی مختلفی وجود دارد که می توانید از بین آنها یکی را انتخاب کنید تا از کفپوش های خاصی برخوردار شوید.

مزایای کفپوش اپوکسی تزئینی :

  • داشتن بافت متراکم و مقاوم
  • خاصیت چسبندگی عالی
  • پیوست عالی با بتن
  • ضد لغزش و ضد سایش
  • ویژگی های خوب فیزیکی و شیمیایی
  • بدون حلال و مقاوم در برابر مواد شیمیایی
  • سهولت در تمیز کردن
  • تعمیر و نگهداری آسان  بدون تغییر رنگ
  • بدون بوی مضر و نداشتن بوی خاص
  • توانایی مقاومت در برابر ترافیک سنگین و مکرر پا و چرخ
  • امکان جاسازی آرم سازمانی در کف
  • نصب سریع و آسان در کمترین زمان
  • الگوهای بی نظیر و طرح های خارق العاده
کفپوش تزئینی مسکونی
کفپوش تزئینی مسکونی

کفپوش حرفه ای آراسته پوشش مهیا

افراد حرفه ای ما از تخصص و تجهیزات لازم برای انجام کار با توجه به نیازهای شما در هر کاربردی برخوردار هستند. هنگامی که مجریان شرکت آراسته پوشش مهیا کفپوش اپوکسی با کیفیت بالا را برای تأسیسات شما نصب می کنند ، تفاوت را کاملا مشاهده خواهید کرد. ما به شما اطمینان خواهیم داد که از نتایج نهایی راضی خواهید بود. در انتها ما همه محصولات خود را گارانتی خواهیم کرد.

مشاوره کفپوش اپوکسی با گروه ما

داشتن یک مشاوره کفپوش اپوکسی مناسب برای همکاری با شما در زمینه به اشتراک گذاشتن تجربیات ، ارائه نمونه ها و دیدن گزینه های مختلف کفپوش اپوکسی ، برای شما مفید خواهد بود. در تصمیم گیری های چند وجهی همیشه می توانید با متخصصان ما تماس بگیرید و از آنها کمک بخواهید. برای شروع کار با مشاوره رایگان می توانید به سایر قسمت های سایت فروشگاه ما مراجعه کنید یا امروز با شماره 02691300035 تماس بگیرید.

کفپوش تزئینی راه رو
کفپوش تزئینی راه رو

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید