قیمت پلی یورتان دارویی و بهداشتی

قیمت پلی یورتان دارویی و بهداشتی


قیمت کفپوش پلی یورتان دارویی و بهداشتی

کفپوش پلی یورتان دارویی و بهداشتی یک عنصر کلیدی مفید در صنایع دارویی و بهداشتی برای اطمینان از محیطی پاک و ایمن و بدون میکروب برای آزمایشگاه و بیمارستان ها است. برای اطمینان از پاکیزگی ، داشتن ساختار کف یکپارچه ضروری است تا هیچ گونه آب یا مایعات روی سطح وجود نداشته باشد ، همچنین هیچ چیز بین بستر و سطح کف گیر نکند. طیف کفپوشهای رزین پلی یورتان و اپوکسی بصورت استریل ، بدون درز ، بدون لغزش با استانداردهای سختگیرانه صنعت داروسازی ، دامپزشکی و بهداشت مطابقت دارند. در این مطلب شما را با قیمت پلی یورتان دارویی و بهداشتی آشنا خواهیم کرد.

عمده واحدهای استفاده کننده کفپوش پلی یورتان دارویی و بهداشتی

برای پوشش دیوارها و کف بهداشتی
اتاق عمل و محیط های پزشکی
اتاق های اورژانس
جراحی های پزشکی و دندانپزشکی
اتاق انتظار
اتاق های معاینه و معالجه
خانه های مراقبت وبهداشت
خطوط تولید دارو
کلینیک های دامپزشکی
اتاق های سرد
مدارس ، سالن های ورزشی
مراکز تناسب اندام ، استخرها
رختکن ها ، آبگرم مناسب
مکان هایی که مواد غذایی در آن ذخیره می شوند

کفپوش پلی یورتان آنتی باکتریال بهداشتی
کفپوش پلی یورتان آنتی باکتریال بهداشتی

کفپوش پلی یورتان چیست؟

در دهه سی میلادی ماده ای انعطاف پذیر ، بادوام و مقاوم در برابر سایش تولید شد که اکنون اورتان نامیده می شود. تولیدکنندگان اسلحه در جنگ جهانی دوم از این محصول برای ساخت هواپیما استفاده کردند. از آن زمان به بعد ، کف های یورتان نقش اصلی را در معماری مدرن بازی می کنند. از آنجا که یورتان یک ترکیب ضخیم است ، افراد نصاب حرفه ای کفپوش را در یک سری لایه های نازک روی هم می سازند. دوام یورتان آن را به گزینه ای محبوب برای تولیدکنندگان دارو و مواد بهداشتی تبدیل کرده است.

کفپوش پلی یورتان بهداشتی

عملکرد کفپوش پلی یورتان در تاسیسات فرآوری غذا و تولید دارو کلیدی است. این واحدهای تولیدی برای تعمیر و تعویض وقت تعطیل کردن ندارند ، بنابراین کف های با دوام و با دوام بسیار مهم هستند. این بدان معناست که کف باید در برابر مواد شیمیایی سخت ، شوک حرارتی ، حرکت لاستیک ، تمیز کردن مکرر ، نشت و اسیدهای آلی مقاومت کند. کفهای اورتان می توانند از پس همه این مسائل برآیند و از آنجا که یکپارچه هستند ، می توانند از تأسیسات در برابر رشد باکتریها محافظت کنند، قیمت پلی یورتان دارویی و بهداشتی بخشی از طراحی صنایع بهداشتی است.

محاسبه قیمت کفپوش  پلی یورتان صنعتی
محاسبه قیمت کفپوش پلی یورتان صنعتی

قیمت پلی یورتان دارویی و بهداشتی چقدر است؟

قیمت هر متر مربع قیمت پلی یورتان دارویی و بهداشتی حدود 7 تا 13 دلار است. هر چند می توان کفپوش اپوکسی را نیز با قیمت اولیه 5 دلار داشت که در حداقل نیازهای یک کف نصب می شوند. در زیر مهمترین عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت کفپوش بهداشتی بیان شده است:

  • ضخامت کفپوش
  • تعداد لایه ها روکش شونده
  • هزینه تعمیر بستر
  • متراژ سطح
  • تنوع رنگ ها و الگوها
  • تغییرات قیمت رنگ و رزین در بازار
  • حمل و نقل و محل سایت مورد نظر
اجرای پلی یورتان دارویی و بهداشتی
اجرای پلی یورتان دارویی و بهداشتی

کفپوش پلی یورتان چه مدت دوام می آورد؟

یورتان چه به تنهایی و چه در ترکیب با یک پوشش اپوکسی عالی در در برابر آسیب و خوردگی مقاوم است و تحت ترافیک شدید به خوبی ایستاده گی می کند. در قیمت پلی یورتان دارویی و بهداشتی اجرای کف در حداقل 6 میلی متر اجرا می شود تا عمر مفید 15 تا 20 ساله داشته باشد. این کفپوش در رنگ مات موجود بوده و انواع طرح و الگوها را می توان روی آن پیاده سازی کرد. مزایای کفپوش :

  • از رشد باکتری جلوگیری می کند
  • یک محیط تمیز و بدون گرد و غبار را فراهم می کند.
  • از کف شما در برابر اسید و مواد شیمیایی محافظت می کند.
  • از کف شما در برابر ساییدگی و پارگی محافظت می کند.
  • محیط سالم و مطبوعی را برای کارگران شما برای کار فراهم می کند.
  • آسان تمیز میشود.
  • هزینه نگهداری را کاهش می دهد.

مقاومت در برابر مواد شیمیایی

هر دو کفپوش کف رزین اپوکسی و رزین اورتان از طرق مختلف در برابر مواد شیمیایی مقاوم هستند ،. به عنوان مثال ، پلی اورتان در برابر مواد شیمیایی طبیعی مانند اسید لاکتیک مقاومت بیشتری دارند. همین مقاومت است که کفپوش پلی یورتان را در محیط های فرآوری مواد غذایی محبوب می کند، خصوصاً در مواردی که با محصولات لبنی سرو کار دارند. اگر یک کف اپوکسی در معرض اسید لاکتیک قرار بگیرد ، درجه ای از خوردگی و زردی را به خود می گیرد. اپوکسی اما محافظت بهتری در برابر خورنده های مصنوعی قوی مانند اسید سولفوریک ارائه می دهد.

به طور کلی ، یک پوشش کفپوش پلی اورتان بسیار انعطاف پذیر و الاستیک است ، در حالی که کفپوش اپوکسی سخت تر و شکننده تر است.

پلی یورتان و اپوکسی دارویی و بهداشتی
پلی یورتان و اپوکسی دارویی و بهداشتی

مشاوره قیمت پلی یورتان دارویی و بهداشتی

وقتی صحبت از مسئله اپوکسی در مقابل پلی اورتان می شود ، هیچ برنده ای وجود ندارد. همه اینها با توجه به نیاز صنعت شما و آنچه از سطح جدید نیاز دارید بستگی دارد. گروه صنعتی آراسته پوشش مهیا به عنوان یک تولید کننده باتجربه کفپوش رزینی با کارایی بالا و سنگین ، همیشه آماده است تا به شما کمک کند تا بهترین تصمیمات را برای کسب وکار خود بگیرید. اگر می خواهید مشاوره بگیرید که کدام یک از محصولات ما نیازهای شما را برآورده می کنند با ما تماس بگیرید

می توانید به سایر قسمت های سایت فروشگاه ما مراجعه کنید یا امروز با شماره 02634268744 تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید