کفپوش صنایع لبنی

کفپوش صنایع لبنی


صنایع لبنی ملزم به رعایت بهداشت در حین تولید و بسته بندی می باشد که تمام این فرایند باید در محیطی بهداشتی صورت پذیرد. با این سبب تمامی تولیدکننده گان صنایع لبنی نیازمند کفپوشی هستند که براحتی قابل نظافت و شست و شو، فاقد درز و یکپارچه، صد در صد بهداشتی و امکان مرمت و اجرای سریع را داشته باشد . امروزه انواع کفپوش با کاربری بهداشتی عرضه می شود که بطور مختصر به معرفی آنها و معایب و مزایای هریک می پردازیم.

انواع کفپوش صنایع لبنی:

  • کفپوش اپوکسی صنایع لبنی
  • کفپوش پلی یورتان صنایع لبنی
  • کفپوش رول صنایع لبنی
  • کفپوش تایل صنایع لبنی

کفپوش اپوکسی صنایع لبنی:

اپوکسی صنایع لبنی از جمله کفپوش های انتی باکتریال موجود در بازار ایران است که بسیار پرکاربرد می باشد

این محصول بصورت رزینی بر پایه رزین اپوکسی بصورت یکپارچه و بدون درز اجرا میشود و با توجه به اینکه از هیچگونه چسبی برای نصب این کفپوش استفاده نمیشود بیشترین چسبندگی و مقاومت را در مقابل دیگر کفپوش های انتی باکتریال دارد. در تولید این کفپوش از هیچگونه حلال و مواد سمی استفاده نمیشود و نسبت به دیگر کفپوش های موجود در بازار ایران بهترین عملکرد و بیشترین کارایی را دارد.

کفپوش اپوکسی صنعتی صنایع لبنی کاله
کفپوش اپوکسی شرکت فرآورده های لبنی کاله

کاربرد کفپوش اپوکسی انتی باکتریال صنایع لبنی:

از جمله کاربردهای کفپوش اپوکسی انتی باکتریال صنایع لبنی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کفپوش مناسب جهت پوشش کف سالن های تولید انواع محصولات لبنی و غذایی
  • کفپوش اپوکسی واحد بسته بندی محصولات لبنی و غذایی
  • کفپوش اپوکسی واحد انبار محصولات لبنی و غذایی
  • کفپوش اپوکسی سالن های تولید صنایع لبنی:

کفپوش اپوکسی صنایع لبنی از جمله کفپوش های پرکاربرد هستند که بدلیل خواص انتی باکتریال بودن ، یکپارچه وبدون درزبودن، قابلیت اجرای سریع و ترمیم آسان،مقاومت شیمیایی خوب نسبت به انواع حلال ها و مواد شوینده ، مقاومت فشاری و مکانیکی خوب در فضا هایی چون سالن های تولید وسایر قسمت های واحد صنعتی که نیاز به عدم حضور گرد وغبار و قابلیت شست وشو آسان هستند استفاده می شود.

مزایا و معایب کفپوش های اپوکسی صنایع غذایی:

از جملهمزایای کفپوش های اپوکسی صنایع غذایی می توان به مواردی چون قیمت تمام شده مناسب نسبت به کفپوش های دیگر، اجرای یکپارچه و بدون درز، اجرا در ضخامت های متفاوت، رنگ بندی بسیار متنوع، دارای مقاومت مکانیکی و فشاری بالا مقاومت شیمیایی خوب نسبت به انواع حلال ها و مواد شوینده، پوشش نهایی براق، امکان ایجاد کرو و ماهیچه ، قابلیت ترمیم، عدم استفاده از چسب در اجرای کفپوش اشاره کرد.

ازجمله معایب کفپوش اپوکسی صنایع غذایی حساسیت این محصول به رطوبت منفی است(روی سطوح خیس قابل اجرا نیست)

کفپوش پلی یورتان صنایع لبنی

از دیگر کفپوش های پرکار برد در صنایع لبنی به کفپوش های پلی یورتان می توان اشاره کرد که کاربرد گسترده ای در حوزه صنعت مخصوصا واحد های تولیدی صنایع لبنی و غذایی دارد. کفپوش های پلی یورتان از جمله کفپوش هایی است که بر پایه رزین پلی یورتان تولید می شود و مانند کفپوش های اپوکسی کاملا یکپارچه و بدون درز انجام می شود .دارای ظاهری کاملا براق و همچنین مقاومت بالایی نسبت به ترافیک سنگین و انواع حلال و مواد شیمیایی و انواع شوینده ها دارد. براحتی قابل نظافت و شست وشو می باشد و بدلیل خاصیت انعطاف پذیری مقاومت بیشتری نسبت به کفپوش اپوکسی در برابر ضربات و سایش دارد.

کاربرد کفپوش پلی یورتان صنایع لبنی

از جمله کاربردهای کفپوش پلی یورتان صنایع لبنی می توان موارد زیر را نام برد.

  • کفپوش پلی یورتان مناسب سالن های تولید لبنی و مواد غذایی
  • کفپوش پلی یورتان مناسب سالن های بسته بندی مواد لبنی و مواد غذایی
  • کفپوش پلی یورتان انبار های صنایع لبنی و مواد غذایی
کفپوش صنایع لبنی

معایب و مزایای کفپوش های پلی یورتان صنایع لبنی و مواد غذایی

از جمله مزایای کفپوش های پلی یورتان می توان مواردی چون: اجرای سریع و قابلیت ترمیم آسان، اجرای یکپارچه و بدون درز، مقاومت فشاری و مکانیکی بالا،سطح کاملا براق و بدون خلل و فرج، کاملا بهداشتی، فاقد حلال و موادسمی، مقاومت سایشی بهتر نسبت به کفپوش اپوکسی، تنوع رنگ بالا، امکان بکارگیری روی سطوح بتنی، فلزی، موزاییک و سنگ،

از جمله معایبی که میتوان برای کفپوش های پلی یورتان درنظر گرفت اجرای تخصصی تر نسبت به کفپوش اپوکسی ، حساسیت نسبت به فضاهای مرطوب و عدم چسبندگی آن به لایه های قدیمی
می باشد.

کفپوش انتی باکتریال و انتی استاتیک تایل:

کفپوش تایل انتی باکتریال وانتی استاتیک از جمله کفپوش های مصرفی در صنایع لبنی هستند که به ندرت وبه صورت تایل هایی با ابعاد 60*60 و 50*50 سانتی متر با چسب قابلیت نصب دارد .

معایب و مزایای کفپوش تایل انتی باکتریال وانتی استاتیک صنایع لبنی:

از جمله مزایای کفپوش تایل انتی باکتریال و انتی استاتیک نصب سریع، تعمیرات آسان می توان اشاره کرد.

ازجمله معایب کفپوش تایل انتی باکتریال و انتی استاتیک می توان به گران قیمت بودن بدلیل وارداتی بودن کالا، نصب توسط چسب و احتمال تبله شدنبا گذشت زمان، وجود درز،محدودیت رنگ و عدم امکان شست و شو با آب فراوان، نامناسب بودن برای سالن های تولید محصولات لبنی اشاره داشت.

کفپوش رول انتی باکتریال صنایع لبنی و موادغذایی:

کفپوش رول انتی باکتریال صنایع لبنی وغذایی ازدیگر محصولات انتی باکتریال صنایع غذایی است به صورت رول عرض 2 متر و طول 25 متر عرضه می گردد که قابلیت نصب با چسب را دارد.

معایب و مزایای کفپوش رول انتی باکتریال و انتی استاتیک صنایع مواد غذایی ولبنی:

از جمله مزایای کفپوش رول انتی باکتریال وجود درز کمتر به نسبت کفپوش های تایل و نصب سریع می توان اشاره کرد.

معایب کفپوش رول انتی باکتریال و شامل:

نصب توسط چسب، قیمت بالا بدلیل وارداتی بودن کالا، دوام کمتر در محیط های صنعتی، امکان بوجود امدن تاول به مرور زمان، پرت ودورریز درزمان نصب و نامناسب بودن برای استفاده در سالن های تولید محصولات لبنی می باشد.

کفپوش رول وینیل

کفپوش اپوکسی صنایع غذایی، کفپوش اپوکسی سالن تولید مواد غذایی، کفپوش اپوکسی سالن تولید، کفپوش اپوکسی انبار محصول مواد غذایی، کفپوش اپوکسی واحد بسته بندی مواد غذایی، اجرای کفپوش اپوکسی صنایع غذایی، اجرای کفپوش انبار محصول مواد غذایی، کفپوش اپوکسی صنایع لبنی، کفپوش پلی یورتان صنایع غذایی و لبنی، اجرای کفپوش پلی یورتان، قیمت کفپوش اپوکسی، قیمت کفپوش پلی یورتان

سایر کفپوش های صنعتی:

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید